tips and guides

Σημερινή μελέτη καταδεικνύει την προστασία που προσφέρει η άσκηση απέναντι στην κατανάλωση οινοπνεύματος και τον καρκίνο!!!!

Νέα έρευνα διαπιστώνει ότι οι άνθρωποι που πίνουν αλκοόλ έχουν λιγότερες πιθανότητες να πεθάνουν από καρκίνο, αν ασκούνται συστηματικά.
Μια διεθνής ερευνητική συνεργασία, υπό την ηγεσία του Πανεπιστημίου του Σίδνεϊ, έδειξε ότι η εβδομαδιαία συστηματική άσκηση (τουλάχιστον 150 λεπτά δραστηριότητας μέτριας έντασης) μπορεί να αντισταθμίσει μερικές από τις βλαβερές συνέπειες της κατανάλωσης οινοπνεύματος.

Η αερόβια άσκηση προστατεύει το συκώτι από την υπερβολική πρόσληψη αλκοόλ.

 

Πρόσφατη μελέτη της Ιατρικής σχολής του Πανεπιστημίου του Missouri δείχνει ότι η αερόβια άσκηση έχει προστατευτικό ρόλο στη φλεγμονή και βλάβη του ήπατος από την υπερβολική πρόσληψη αλκοόλ.

Γιατί τα παιδιά εγκαταλείπουν τον αθλητισμό στην ηλικία των 13;

Σύμφωνα με έρευνα της National Alliance for Youth Sports, περίπου το 70% των παιδιών στις ΗΠΑ σταματάνε τα οργανωμένα αθλήματα στην ηλικία των 13 ετών, επειδή αυτά παύουν να είναι διασκεδαστικά. Στη χώρα μας, αν και δεν υπάρχουν πρόσφατα στοιχεία, από την πράξη υπολογίζεται ότι το ποσοστό είναι ίσο ή λίγο μεγαλύτερο.

Γυμναστική = καλύτεροι βαθμοί στις εξετάσεις

Έχετε μελετήσει σκληρά, είχατε έναν καλό βραδινό ύπνο, έχετε φάει ένα καλό πρωινό, και τώρα είστε έτοιμοι για το μεγάλο τεστ. Θα μπορούσατε να σκεφτείτε ότι το περπάτημα πριν από τις εξετάσεις για 20 λεπτά, ή το τρέξιμο, ή άλλη άσκηση έχει αποδειχθεί ότι μπορεί να βελτιώσει τις βαθμολογίες του τεστ;
 

Έρχεται το Πάσχα και μαζί του ένας διατροφικός θησαυρός... τα ΑΥΓΑ!

Ένα αυγό μαζί με τον κρόκο του περιέχει περίπου 70 θερμίδες, 18 βιταμίνες και ανόργανα συστατικά, υψηλής ποιότητας πρωτεΐνες (περίπου 12 % συνολικά και 45 % μόνο το άσπρο τμήμα), χοληστερόλη, ακόρεστες λιπαρές ουσίες και αντιοξειδωτικές ενώσεις. Τα αυγά είναι πλούσια σε ασβέστιο, φωσφόρο, σίδηρο, νάτριο, κάλιο, ψευδάργυρο, βιταμίνη Α, νιασίνη, βιοτίνη, σελήνιο και περιέχουν μονοακόρεστα λιπαρά οξέα που προστατεύουν από την εμφάνιση διάφορων νοσημάτων, όπως τα καρδιαγγειακά νοσήματα και ο σακχαρώδης διαβήτης.

Τρέξτε για τη ζωή σας: Η άσκηση προστατεύει και από τον καρκίνο! Πρόσφατη έρευνα...

Όταν περπατάτε με γρήγορο ρυθμό ή ιδρώνετε κάνοντας γυμναστική σε ένα γυμναστήριο, έχετε στο νου σας τα πολλαπλά οφέλη της άσκησης στην υγεία σας. Ενώ λαχανιάζετε, γνωρίζετε ότι η καλή φυσική κατάσταση βοηθάει στην καταπολέμηση της παχυσαρκίας, ενός προβλήματος που ολοένα και μεγαλώνει και συνδέεται με καρδιαγγειακά προβλήματα και διαβήτη. Όμως... υπάρχει ακόμα μία ευεργετική επίδραση της άσκησης! Μπορεί να μειώσει την εμφάνιση καρκίνου και να επιβραδύνει την ανάπτυξη των όγκων.
 

Τελευταία επιστημονικά δεδομένα. H άσκηση σας κάνει και εξυπνότερους!

Σας παρουσιάζουμε τον ευκολότερο τρόπο για να γίνετε πιο έξυπνοι, σύμφωνα με την επιστήμη!

Σαρακοστιανή διατροφή

 

Ο χαλβάς από ταχίνι, γνωστός και ως χαλβάς «του μπακάλη», λόγω της διάθεσής του σε παντοπωλεία και γενικότερα σε καταστήματα ειδών τροφίμων, αποτελεί ένα πολύ ιδιαίτερο γλύκισμα, που είναι ταυτισμένο κυρίως με περιόδους νηστείας, όπως είναι η Καθαρά Δευτέρα. Στο εμπόριο πωλείται κατεξοχήν σε ορθογώνιες συσκευασίες σε διάφορες γευστικές παραλλαγές, όπως με βανίλια ή και μέλι, με αμύγδαλα, φουντούκια ή σταφίδες, με κακάο, ανάμικτος (μισός με βανίλια και μισός με κακάο) ή με επικάλυψη σοκολάτας.

Λιποθυμικό επεισόδιο... είναι ανησυχητικό;

Το λιποθυμικό επεισόδιο (συγκοπή, συγκοπτικό επεισόδιο, νευροκαρδιογενές επεισόδιο) είναι η αιφνίδια και προσωρινή απώλεια της συνείδησης (των αισθήσεων) η οποία οφείλεται σε ανεπαρκή αιμάτωση του εγκεφάλου. Το επεισόδιο είναι σύντομο (διαρκεί λιγότερο από μερικά λεπτά) και συνοδεύεται από απώλεια μυϊκού τόνου και ωχρότητα στο πρόσωπο, ενώ ακολουθείται από ταχεία και πλήρη ανάκαμψη. Ο ασθενής δεν έχει επαφή με το περιβάλλον, διατηρεί όμως την αναπνευστική και καρδιακή του λειτουργία και αντιδρά στα εξωτερικά ερεθίσματα.

Γιατί πονάμε μετά την άσκηση;

Ο μυϊκός πόνος μετά την άσκηση  είναι  φυσιολογικός, ειδικά για τους αγύμναστους ή για όσους έχουν καιρό να αθληθούν συστηματικά.
 
Αυτός ο πόνος ονομάζεται DOMS (Delayed Onset Muscle Soreness), εμφανίζεται λίγες ώρες μετά την άσκηση και μεγιστοποιείται τις επόμενες ημέρες.
 
Οι ασκήσεις που συχνά οδηγούν σε DOMS είναι οι ασκήσεις δύναμης, κατά τις οποίες το μήκος κάποιου μεγάλου μυ μεγαλώνει (πλειομετρικές), όπως το κατέβασμα των σκαλιών.
 

Σελίδες