tips and guides

Νέα μελέτη- Η άσκηση καθυστερεί τη γήρανση

Μια ομάδα ασκούμενων ηλικιωμένων συγκρίθηκε με μια ομάδα ηλικιωμένων που δεν ασκούνταν, καθώς και με μια ομάδα νεότερων ενηλίκων που επίσης δεν ασκούνταν.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι στα άτομα που ασκούνταν, η διαδικασία γήρανσης καθυστέρησε σημαντικά! Επιπλέον, ασκούμενοι ηλικιωμένοι βρέθηκε να έχουν την ανοσία, τη μυϊκή μάζα και τα επίπεδα χοληστερόλης ενός νέου ατόμου!

 

Αιτίες θανάτου σύμφωνα με τον παγκόσμιο οργανισμό υγείας

Οι μεγαλύτεροι παγκόσμιοι κίνδυνοι θνησιμότητας  είναι η υψηλή αρτηριακή πίεση, η χρήση καπνού, η υψηλή γλυκόζη στο αίμα, η έλλειψη φυσικής δραστηριότητας και η παχυσαρκία.
Από τον πίνακα βλέπουμε ότι η απουσία φυσικής δραστηριότητας αποτελεί την 4η πιο συχνή αιτία θανάτου στον κόσμο.
Η συστηματική σωματική άσκηση αποτελεί το κλειδί για καλή υγεία. Μερικά από τα αποτελέσματα της συστηματικής άσκησης είναι η ενδυνάμωση του σώματος, η βελτίωση της καρδιοαναπνευστικής λειτουργίας, η καλύτερη οξυγόνωση των ιστών αλλά και η αντιμετώπιση της παχυσαρκίας.

Μην αλλάζετε το μήκος διασκελισμού σας κατά το τρέξιμο

Νέα μελέτη σχετικά με τους δρόμους υγείας και αντοχής συνιστά στους δρομείς να επιλέγουν το φυσικό μέγεθος του βηματισμού τους κατά το τρέξιμο, είτε είναι αρχάριοι  είτε έμπειροι μαραθωνοδρόμοι. 

 

Μην αλλάζετε το μήκος του διασκελισμού σας κατά το τρέξιμο, αφήστε το όπως είναι γιατί σε διαφορετική περίπτωση θα ξοδεύετε περισσότερη ενέργεια.

Το επίπεδο φυσικής δραστηριότητας των εφήβων είναι το ίδιο με αυτό των ηλικιωμένων!!!

Νέα μελέτη από τη Σχολή Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Johns Hopkins αναφέρει ότι η σωματική δραστηριότητα μεταξύ παιδιών και εφήβων είναι χαμηλότερη από ό,τι θεωρήθηκε προηγουμένως, και ότι οι νέοι ηλικίας άνω των 20 ετών δείχνουν τη μοναδική αύξηση φυσικής δραστηριότητας μετά τα 35 έτη.
 

Περί ευτυχίας και θετικής σκέψης… του καθηγητή Αναστάσιου Σταλίκα

Η ευτυχία δεν είναι κάτι μόνιμο, αλλά στιγμές της καθημερινότητας. Αφήνουμε πίσω τα "κλισέ" ότι για παράδειγμα είμαι ευτυχισμένος ή θα είμαι ευτυχισμένος για πάντα, ή ότι η ευτυχία είναι μία γραμμική διαδικασία. Η ευτυχία είναι αίολη, υπάρχει σήμερα, δεν υπάρχει αύριο. 

Ξεκινήστε άμεσα!

Αν σας αρέσει η ιδέα της άσκησης, αλλά δεν έχετε το κίνητρο για να αθληθείτε, υπάρχουν πολλά κόλπα για να αναζωπυρώσουν τον ενθουσιασμό σας, αναφέρει ο Sam Murphy.

Γνωρίζετε ότι θέλετε να έχετε καλύτερη φυσική κατάσταση και να αισθάνεστε και να φαίνεστε υγιέστεροι. Γνωρίζετε ότι θα αισθάνεστε καλύτερα μετά από μία προπόνηση, αλλά απλά δεν μπορείτε να γεφυρώσετε το χάσμα μεταξύ του καναπέ  και της πράξης.

Δραστήριο Σώμα = Υγιής Εγκέφαλος!

Ας ξεκινήσουμε με μια απλή εργασία. Αφιερώστε λίγα λεπτά για να απαριθμήσετε τα οφέλη της τακτικής άσκησης.

Μάλλον η λίστα θα περιλαμβάνει:

50 λόγοι για να γυμνάζεσαι

  1. Βελτιώνεται η διάθεσή σου
  2. Μαθαίνεις ευκολότερα
  3. Αυξάνεται η αυτοπεποίθησή σου
  4. Κρατιέται το μυαλό σου σε εγρήγορση
  5. Το σώμα σου γίνεται υγιές και ικανό.
  6. Βελτιώνεται η πνευματική σου υγεία
  7. Θωρακίζεται το ανοσοποιητικό σου σύστημα

  8. Μειώνεται το στρες σου
  9. Νιώθεις πιο ευτυχισμένος
  10. Σε διατηρεί νεότερο
  11. Κάνει το δέρμα σου να είναι και να φαίνεται υγιές
  12. Ο ύπνος σου γίνεται πιο ομαλός και πιο αποδοτικός

5 οφέλη-έκπληξη της βάδισης

Σε ειδική αναφορά από την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου του Harvard, αναφέρονται τα παρακάτω 5 εκπληκτικά οφέλη του περπατήματος:

1. Αναστέλλει τις επιδράσεις των γονιδίων που συνδέονται με την αύξηση του βάρους. Ερευνητές του Χάρβαρντ εξέτασαν 32 γονίδια που σχετίζονται με την παχυσαρκία -σε  πάνω από 12.000 ανθρώπους- για να προσδιορίσουν πώς αυτά τα γονίδια συμβάλλουν στο σωματικό βάρος. Αναφέρουν ότι όσοι περπατούσαν έντονα για περίπου μία ώρα την ημέρα εμφάνισαν 50% μείωση της επίδρασης αυτών των γονιδίων.

Σελίδες