tips and guides

Μην αλλάζετε το μήκος διασκελισμού σας κατά το τρέξιμο

Νέα μελέτη σχετικά με τους δρόμους υγείας και αντοχής συνιστά στους δρομείς να επιλέγουν το φυσικό μέγεθος του βηματισμού τους κατά το τρέξιμο, είτε είναι αρχάριοι  είτε έμπειροι μαραθωνοδρόμοι. 

 

Μην αλλάζετε το μήκος του διασκελισμού σας κατά το τρέξιμο, αφήστε το όπως είναι γιατί σε διαφορετική περίπτωση θα ξοδεύετε περισσότερη ενέργεια.

Το επίπεδο φυσικής δραστηριότητας των εφήβων είναι το ίδιο με αυτό των ηλικιωμένων!!!

Νέα μελέτη από τη Σχολή Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Johns Hopkins, αναφέρει ότι η σωματική δραστηριότητα μεταξύ παιδιών και εφήβων είναι χαμηλότερη από ό,τι θεωρήθηκε προηγουμένως, και ότι οι νέοι ηλικίας άνω των 20 ετών δείχνουν τη μοναδική αύξηση φυσικής δραστηριότητας μετά τα 35 έτη.

Έξυπνοι τρόποι για να αυξήσεις το μεταβολισμό σου!

Έξυπνοι τρόποι για να αυξήσεις το μεταβολισμό σου!
   Ένα θέμα που απασχολεί όλα τα άτομα που θέλουν να ρυθμίσουν το βάρος τους αλλά και αθλούμενους που θέλουν να βελτιστοποιήσουν την αθλητική τους επίδοση είναι η αύξηση του μεταβολισμού.
Τί είναι όμως πραγματικά ο μεταβολισμός;

Περί ευτυχίας και θετικής σκέψης… του καθηγητή Αναστάσιου Σταλίκα

Η ευτυχία δεν είναι κάτι μόνιμο, αλλά στιγμές της καθημερινότητας. Αφήνουμε πίσω τα "κλισέ" ότι για παράδειγμα είμαι ευτυχισμένος ή θα είμαι ευτυχισμένος για πάντα, ή ότι η ευτυχία είναι μία γραμμική διαδικασία. Η ευτυχία είναι αίολη, υπάρχει σήμερα, δεν υπάρχει αύριο. 

Ξεκινήστε άμεσα!

Αν σας αρέσει η ιδέα της άσκησης, αλλά δεν έχετε το κίνητρο για να αθληθείτε, υπάρχουν πολλά κόλπα για να αναζωπυρώσουν τον ενθουσιασμό σας, αναφέρει ο Sam Murphy.

Γνωρίζετε ότι θέλετε να έχετε καλύτερη φυσική κατάσταση και να αισθάνεστε και να φαίνεστε υγιέστεροι. Γνωρίζετε ότι θα αισθάνεστε καλύτερα μετά από μία προπόνηση, αλλά απλά δεν μπορείτε να γεφυρώσετε το χάσμα μεταξύ του καναπέ  και της πράξης.

Δραστήριο Σώμα = Υγιής Εγκέφαλος!

Ας ξεκινήσουμε με μια απλή εργασία. Αφιερώστε λίγα λεπτά για να απαριθμήσετε τα οφέλη της τακτικής άσκησης.

Μάλλον η λίστα θα περιλαμβάνει:

50 λόγοι για να γυμνάζεσαι

  1. Βελτιώνεται η διάθεσή σου
  2. Μαθαίνεις ευκολότερα
  3. Αυξάνεται η αυτοπεποίθησή σου
  4. Κρατιέται το μυαλό σου σε εγρήγορση
  5. Το σώμα σου γίνεται υγιές και ικανό.
  6. Βελτιώνεται η πνευματική σου υγεία
  7. Θωρακίζεται το ανοσοποιητικό σου σύστημα

  8. Μειώνεται το στρες σου
  9. Νιώθεις πιο ευτυχισμένος
  10. Σε διατηρεί νεότερο
  11. Κάνει το δέρμα σου να είναι και να φαίνεται υγιές
  12. Ο ύπνος σου γίνεται πιο ομαλός και πιο αποδοτικός

5 οφέλη-έκπληξη της βάδισης

Σε ειδική αναφορά από την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου του Harvard, αναφέρονται τα παρακάτω 5 εκπληκτικά οφέλη του περπατήματος:

1. Αναστέλλει τις επιδράσεις των γονιδίων που συνδέονται με την αύξηση του βάρους. Ερευνητές του Χάρβαρντ εξέτασαν 32 γονίδια που σχετίζονται με την παχυσαρκία -σε  πάνω από 12.000 ανθρώπους- για να προσδιορίσουν πώς αυτά τα γονίδια συμβάλλουν στο σωματικό βάρος. Αναφέρουν ότι όσοι περπατούσαν έντονα για περίπου μία ώρα την ημέρα εμφάνισαν 50% μείωση της επίδρασης αυτών των γονιδίων.

¨Θέλεις να διαπρέψει το παιδί σου σε ένα άθλημα; Πρώτα, πρέπει να ασχοληθεί με περισσότερα."

Ένα σημαντικό ερώτημα που έχουν να απαντήσουν οι άνθρωποι που ασχολούνται με τη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό, είναι το αν τα παιδιά θα πρέπει να ασχοληθούν πρόωρα με ένα άθλημα ή αν θα πρέπει να ασχοληθούν με ποικιλία αθλητικών δραστηριοτήτων.

Σε αυτό το ερώτημα έρχονται μελέτες να απαντήσουν και να πάρουν θέση υπέρ της συμμετοχής των παιδιών σε περισσότερα από ένα αθλήματα.   

Η αποκλειστική ενασχόληση των παιδιών με ένα άθλημα και η πρόωρη εξειδίκευση σε αυτό έχει τις παρακάτω αρνητικές συνέπειες:

Αθλητισμός: Μια καλή πρακτική ενσωμάτωσης προσφύγων και μεταναστών

Είναι σημαντικό να ευαισθητοποιηθούμε όλοι με αφορμή το μεταναστευτικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η χώρα μας, σε θέματα ρατσισμού και να συμβάλλουμε στην ισότιμη αντιμετώπιση και παροχή ευκαιριών των ανθρώπων στη ζωή. Ο αθλητισμός μπορεί να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στο θέμα αυτό.

Σελίδες