Προγράμματα Άσκησης για Εργαζόμενους

Δραστηριότητα Ημέρα Ώρες Τόπος Περιγραφή Έναρξη Γυμναστής
Ai Kido Τρίτη, Πέμπτη 17.00-19.00 Αιθ.45

Στηρίζεται στην αποφυγή της επίθεσης με κίνηση του σώματος, στη διάσπαση της ισορροπίας του αντιπάλου και στον έλεγχό του, συχνά με ακινητοποιήσεις και/ή καθηλώσεις.

25/09/18 Κώστας Ματζάρας
Cross Straps Τρίτη, Πέμπτη 20.00-21.00 Αιθ. 2

Το Cross Straps είναι η διασταυρωμένη προπόνηση με τη χρήση ιμάντων και τη μίξη πολλών διαφορετικών ειδών και οργάνων γυμναστικής σε μια προπόνηση. Συνδυάζει τη δύναμη, την αντοχή και την εκρηκτικότητα. Το όλο πρόγραμμα βασίζεται κυρίως στη φαντασία του Trainer και στις γνώσεις του να συνδυάσει σωστά τα διαφορετικά είδη γυμναστικής για το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα. Επιτρέπει να δουλεύουν σχεδόν όλοι οι μύες στην ίδια προπονητική μονάδα σε συνδυασμό με την καρδιά. Αυτό αποφέρει μεγάλες καύσεις στον οργανισμό σε μικρότερο χρονικό διάστημα.

17/09/18 Βασίλης Βασιλειάδης
Hip Hop Δευτέρα 21.00-22.00 Αιθ. 18

Το μάθημα, αποτελεί μια έντονη εμπειρία εκγύμνασης, διατηρεί μια σταθερή δομή μέσα από την οποία το σώμα μαθαίνει να δουλεύει ξεχωριστά τα μέλη του, αποκτά ρυθμό, ελαστικότητα και εκρηκτική κίνηση.

17/09/18 Ελένη Ζαγγελίδου
Hip Hop Παρασκευή 18.00-19.00 Αιθ. 18

Το μάθημα, αποτελεί μια έντονη εμπειρία εκγύμνασης, διατηρεί μια σταθερή δομή μέσα από την οποία το σώμα μαθαίνει να δουλεύει ξεχωριστά τα μέλη του, αποκτά ρυθμό, ελαστικότητα και εκρηκτική κίνηση.

17/09/18 Ελένη Ζαγγελίδου
Just Dance-Modern Dance Τετάρτη 15.00-16.30 Αιθ.18

ιδασκαλία πολλών και διαφορετικών      ειδών χορού, αλλά και τεχνικών, με κυρίαρχα το Jazz, musical, αλλά και το σύγχρονο χορό. Κάθε φορά και μια χορογραφική σύνθεση!

Δεν απαιτείται πρότερη ενασχόληση με το χορό!

17/09/18 Γιούλη Χαρίση
Kettlebells Δευτέρα, Τετάρτη 18.00-19.00 Αιθ. 2

Το πλεονέκτημα της γυμναστικής με τα kettlebells είναι ότι προπονείσαι λειτουργικά. Αυτή η μέθοδος χωρίς διάλειμμα θα αυξήσει τις επιδόσεις και το μεταβολισμό σου και θα δεις το σώμα σου να "γραμμώνει" με γρήγορους ρυθμούς.

17/09/18 Λίλη Ευθυμίου
Pilates Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη 19.00-20.00 Αιθ.18

Η κλασική πλέον μορφή άσκησης όλου του σώματος που χαρίζει μυϊκή δύναμη, ισορροπία, ορθοσωμία και ευεξία. Τρίτη και Πέμπτη Pilates Mix (λάστιχα, βαράκια και μπάλα)

17/09/18 Λίλη Ευθυμίου
Pilates Παρασκευή 16.00-17.00 Αιθ.18

 Η κλασική πλέον μορφή άσκησης όλου του σώματος που χαρίζει μυϊκή δύναμη, ισορροπία, ορθοσωμία και ευεξία

17/09/18 Λίλη Ευθυμίου
Tai-Chi Δευτέρα, Τετάρτη 16.00-17.00 Αίθριο

Πολεμική τέχνη ήπιας εξάσκησης, που χρησιμοποιείται ενίοτε και για θεραπευτικούς σκοπούς. 

24/10/18 Δήμητρα Ατέση
Tango Δευτέρα 15.00-17.00 Αιθ. 18

Μαθήματα Tango για αρχάριους 

17/09/18 Εθελοντική ομάδα
Tango Παρασκευή 19.00-21.00 Αιθ. 18

Μαθήματα Tango για όλους και όλες
19.00-20.00 (αρχάριοι-μεσαίοι)
20.00-21.00 (προχωρημένοι)

17/09/18 Εθελοντική ομάδα
Yoga Δευτέρα, Τετάρτη 16.00-17.00 Αιθ.45

Ψυχική και σωματική ηρεμία μέσα απο φυσική και πνευματική εξάσκηση

 

17/09/18 Άρτεμις Ανδρικάκη
Zumba Τρίτη, Πέμπτη 20.00-21.00 Αιθ.18

Χορευτικό  πρόγραμμα με στοιχεία αεροβικής που περιλαμβάνει κινήσεις απο Latin χορούς μέχρι hip-hop.

17/09/18 Γιούλη Χαρίση
Αντισφαίριση Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Παρασκευή 18.00-20.00 Γήπεδο Τένις

Τμήμα εκμάθησης Αντισφαίρισης

17/09/18 Αντώνης Αθανασιάδης
Αντισφαίριση Πέμπτη 18.00-20.00 Γήπεδο τένις

Αντισφαίριση προχωρημένων

17/09/18 Αντώνης Αθανασιάδης
Γενική Ενδυνάμωση (όργανα) Fitness & Γυμναστική με Βάρη Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή 8.30-13.30 & 15.00-22.00 Αιθ.7,9,1

Μηχανήματα Ενδυνάμωσης, Εργοδιάδρομοι, Ποδήλατα, Κωπηλατικά

03/09/18
Γυμναστική με Ιμάντες Παρασκευή 17.00-17.30 και 17.30-18.00 Αιθ. 2

Ενναλακτική μέθοδος ενδυνάμωσης όλου του σώματος χρησιμοποιώντας ιμάντες

17/09/18 Ελένη Ζαγγελίδου
Επιτραπέζια Αντισφαίριση Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή 8.00-13.30 και 15.00-22.00 Αιθ.16

Ελεύθερη Δραστηριότητα

03/09/18
Ιμάντες και Kettlebells Τρίτη 17.30-18.00 και 18.00-18.30 Αιθ. 2

Ενναλακτική μέθοδος ενδυνάμωσης όλου του σώματος χρησιμοποιώντας ιμάντες

17/09/18 Λίλη Ευθυμίου
Ιμάντες και Kettlebells Πέμπτη 17.30-18.00 και 18.00-18.30 Αιθ. 2

Ενναλακτική μέθοδος ενδυνάμωσης όλου του σώματος χρησιμοποιώντας ιμάντες

17/09/18 Λίλη Ευθυμίου
Καλαθοσφαίριση Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή 15.00-22.00 Σάλα

Ελεύθερη Δραστηριότητα.Εξαιρούνται από το ωράριο οι ώρες του πρωταθλήματος.

03/09/18
Καράτε Τετάρτη 19.00-20.30 (προχ) και 20.30-21.00 (αγωνιστικό) Αιθ.45

Τμήμα εκμάθησης Καράτε Shotokan προχωρημένων

17/09/18 Κώστας Δήμου
Καράτε Παρασκευή 18.00-19.00 (αρχ), 19.00-20.30 (προχ), 20.30-21.00 (αγωνιστικό) Αιθ. 45

Τμήμα εκμάθησης Καράτε Shotokan

17/09/18 Κώστας Δήμου
Κολύμβηση Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή 10.00-13.00 Εθνικό Κολ.

Εκμάθηση και ελεύθερη δραστηριότητα. (Ώρα προσέλευσης: έως 12.30)

17/09/18 Φωτεινή Δάντση
Μοντέρνος Χορός Τρίτη, Πέμπτη 15.00-17.00 Αιθ.45

Χορεύουμε γυμνάζοντας όλο το σώμα μεσα απο τις τεχνικες σύγχρονων συστημάτων Χορου και release τεχνικών , αλλα και μοντέρνων χορών και βηματολογιου κλασικού μπαλέτου! Δείχνουμε τις χορογραφίες μας σε μεγάλα θέατρα της πόλης και όχι μόνο...

20/09/18 Άννα Καζακαντώνη
Ξιφασκία Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή 19.30-21.00 περίπτερο 7 ΔΕΘ

Τμήμα εκμάθησης ξιφασκίας

θα ανακοινωθεί TFC Thessaloniki Fencer's Club
Παραδοσιακοί χοροί Δευτέρα 18.00-19.00 (μεσαίοι) Αιθ. 18

Τμήμα εκμάθησης παραδοσιακών χορών

17/09/18 Γιώργος Σοφιανίδης
Παραδοσιακοί χοροί Δευτέρα 17.00-18.00 (αρχάριοι) Αιθ. 18

Τμήμα εκμάθησης παραδοσιακών χορών

17/09/18 Γιώργος Σοφιανίδης
Παραδοσιακοί χοροί (προχωρημένοι) Παρασκευή 17.00-18.00 (προχωρημένοι) Αιθ. 18

Τμήμα εκμάθησης παραδοσιακών χορών

17/09/18 Γιώργος Σοφιανίδης
Πετοσφαίριση Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή 15.00-22.00 Σάλα

Ελεύθερη Δραστηριότητα. Εξαιρούνται απο το ωράριο οι ώρες του πρωταθλήματος και της φυσικής κατάστασης ενηλίκων.

03/09/18
Ποδόσφαιρο Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή 8.00-22.00 Γηπ. 11Χ11 & 5Χ5

Ελεύθερη Δραστηριότητα. Εξαιρούνται απο το ωράριο οι ώρες του πρωταθλήματος, του ποδοσφαίρου φοιτητριών και οι ώρες κρατήσεων.

03/09/18
Ποδόσφαιρο Φοιτητριών Τρίτη, Πέμπτη 19.30-20.30 γήπεδο 5Χ5

Τμήμα εκμάθησης ποδοσφαίρου για φοιτήτριες.

01/10/18 Γιώργος Μπουχουράς
Φυσική Κατάσταση Δευτέρα, Πέμπτη 18.00-19.00 Σάλα

Πρόγραμμα βελτίωσης της φυσικής κατάστασης με περιεχόμενα χαμηλής έντασης και αθλοπαιδιές

20/09/18 Νίκος Κόλλιας