ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

Ημερομηνία: 
Δευτέρα, 7 Σεπτέμβριος, 2015

Δείτε τα αναλυτικά:

Δραστηριότητα Ημέρες Ώρες  Τόπος Περιγραφή Έναρξη από
Ποδόσφαιρο  Δευτ.-Παρ.  8.00-22.00 Γηπ. 11Χ11 & 5Χ5 Ελεύθερη Δραστηριότητα. Εξαιρούνται απο το ωράριο οι ώρες του πρωταθλήματος και του ποδοσφαίρου φοιτητριών 1/9/15
Καλαθοσφαίριση  Δευτ.-Παρ. 15.00-20.00 Σάλα  Ελεύθερη Δραστηριότητα 1/9/15
Πετοσφαίριση

Δευτέρα

15.00-22.00 Σάλα  Ελεύθερη Δραστηριότητα 1/9/15
 Πετοσφαίριση  Τρίτη 15.00-22.00  Σάλα Ελεύθερη Δραστηριότητα  1/9/15
 Πετοσφαίριση  Τετάρτη  15.00-22.00  Σάλα Ελεύθερη Δραστηριότητα  1/9/15
 Πετοσφαίριση  Πέμπτη  15.00-22.00  Σάλα Ελεύθερη Δραστηριότητα  1/9/15
 Πετοσφαίριση Παρασκευή     Ελεύθερη Δραστηριότητα  1/9/15
Γενική Ενδυνάμωση (όργανα) Fitness & Γυμναστική με Βάρη  Δευτ.-Παρ. 9.00-13.30 & 15.00-22.00 Αιθ.7,9,1 & 44 Μηχανήματα Ενδυνάμωσης, Εργοδιάδρομοι, Ποδήλατα, Κωπηλατικά 1/9/15
Αντισφαίριση

Δευτέρα

Τριτη-Παρ.

18.00-21.00

18.00-20.00

Γήπεδο Τένις Τμήμα εκμάθησης Αντισφαίρισης 14/9/15
Επιτραπέζια Αντισφαίριση Δευτ.-Παρ. 8.00-13.30 & 15.00-22.00 Αιθ.16 Ελεύθερη Δραστηριότητα 14/9/15
Κολύμβηση  Δευτ.-Παρ. 10.30-13.30 Εθνικό Κολ. Εκμάθηση και ελεύθερη δραστηριότητα. (Ώρα προσεύλευσης έως 13.00) θα ανακοινωθεί
Παραδοσιακοί χοροί Δευτέρα  15.00-16.00  Αιθ.2 Τμήμα εκμάθησης παραδοσιακών χορών 14/9/15

Pilates

Δευτ.-Πέμπτη 

19.00-20.00

 

Αιθ. 18

Η κλασική πλέον μορφή άσκησης όλου του σώματος που χαρίζει μυϊκή δύναμη, ισορροπία, ορθοσωμία και ευεξία. Το πρόγραμμα γίνεται μάζί με τους/τις φοιτητές/τριες

14/9/15

 

Pilates

 Παρασκευή

16.00-17.00

Αιθ. 18

Η κλασική πλέον μορφή άσκησης όλου του σώματος που χαρίζει μυϊκή δύναμη, ισορροπία, ορθοσωμία και ευεξία. Το πρόγραμμα γίνεται μάζί με τους/τις φοιτητές/τριες 

14/9/15

Yoga Δευτέρα & Τετάρτη  16.00-17.00  Αιθ.18 Ψυχική και σωματική ηρεμία μέσα απο φυσική και πνευματική εξάσκηση 14/9/15
Αργεντίνικο Τάνγκο (προχ)  Παρασκευή  20.30-22.00    Μαθηματα του δημοφιλούς Αργεντίνικου χορού. Το πρόγραμμα γίνεται μάζί με τους/τις φοιτητές/τριες 14/9/15

Αργεντίνικο Τάνγκο (μεσαίοι)

Παρασκευή

19.00-20.30

 

 Αιθ.18 Μαθηματα του δημοφιλούς Αργεντίνικου χορού. Το πρόγραμμα γίνεται μάζί με τους/τις φοιτητές/τριες 14/9/15
Αργεντίνικο Τάνγκο (αρχ)  Παρασκευή  18.00-19.00   Αιθ.18 Μαθηματα του δημοφιλούς Αργεντίνικου χορού.Το πρόγραμμα γίνεται μάζί με τους/τις φοιτητές/τριες 14/9/15

Φυσική Κατάσταση

Δευτέρα

Πέμπτη

18.30-19.30

18.30-19.30

Σάλα

Πρόγραμμα βελτίωσης της φυσικής κατάστασης με περιεχόμενα χαμηλής έντασης και αθλοπαιδιές

θα ανακοινωθεί

Αεροβική Γυμναστική (Δυναμική) Τρίτη & Πέμπτη  18.00-19.00  Αιθ. 18  To Dynamic Aerobic έχει ως στόχο την ενδυνάμωση, τη σύσφιξη και γράμμωση μέσα από ένα πλούσιο ασκησιολόγιο το οποίο εκτελείται με αλτήρες (βαράκια), pilates ring και λάστιχα.Το πρόγραμμα γίνεται μάζί με τους/τις φοιτητές/τριες 14/9/15
Fit Ball

Τετάρτη

 

18.00-19.00

 

 Αιθ.18 Η fitball είναι από τις καλύτερες μεθόδους για γυμναστική. Η γυμναστική με ισορροπία μπορεί να γίνει ευχάριστη αφού μπορούμε να δημιουργήσουμε ασκήσεις σε παιγνιώδη μορφή, κάτι που κάνει την άσκηση πιο ευχάριστη.Το πρόγραμμα γίνεται μάζί με τους/τις φοιτητές/τριες 14/9/15
Aqua Aerobic     Εθνικό Κολ. Αερόβια υδρογυμναστική. "Κάψτε" θερμίδες μέσα στο νερό! Το πρόγραμμα γίνεται μάζί με τους/τις φοιτητές/τριες θα ανακοινωθεί
Μοντέρνος Χορός

Τρίτη

Τετάρτη(αρχ)

Πέμπτη

15.00-17.00

16.00-17.00

15.00-17.00

 

Αιθ.45

Διδασκαλία μιας ομάδας χορών, όπως Hip-hop, jazz, αλλά και σύγχρονου χορού, συνδυασμένα με βασική κινησιολογία μπαλέτου, μέσα από την εκμάθηση χορογραφιών. Το πρόγραμμα γίνεται μάζί με τους/τις φοιτητές/τριες 14/9/15
 Tai-Chi Τρίτη & Πέμπτη  16.00-17.00  Αίθριο Πολεμική τέχνη ήπιας εξάσκησης, που χρησιμοποιείται ενίοτε και για θεραπευτικούς σκοπούς. Το πρόγραμμα γίνεται μάζί με τους/τις φοιτητές/τριες 14/9/15
 Ξιφασκία Δευτέρα και Τετάρτη 19.30-21.00 Περίπτερο 7 ΔΕΘ  Εκμάθηση ξιαφασκίας 23/9/15
 Zumba Δευτέρα, Τρίτη και Πέμπτη 20.00-21.00  Αιθ.18  Χορευτικό  πρόγραμμα με στοιχεία αεροβικής που περιλαμβάνει κινήσεις απο Latin χορούς μέχρι hip-hop.Το πρόγραμμα γίνεται μάζί με τους/τις φοιτητές/τριες 14/9/15
 Cross Fit Δευτέρα και Τετάρτη 18.00-19.00 Αιθ.18 To Cross Fit είναι ένα πρόγραμμα ενδυνάμωσης και φυσικής κατάστασης σε εναλλασσόμενη υψηλή ένταση.Οι προπονήσεις συγχωνεύουν όλα τα οφέλη του κλασικού αθλητισμού, προσφέροντας σύσφιξη, γράμμωση, απώλεια βάρους, καλή φυσική κατάσταση και πάνω από όλα υγεία. 14/9/15
Salsa Τετάρτη

20.00-21.00 (αρχ)

21.15-22.15 (προχ)

 Αιθ.18 Latin χορός που δημιουργήθηκε από τους ισπανόφωνους της καραϊβικής, αναμιγνύει στοιχεία από διάφορους αφρικάνικους και ευρωπαϊκούς χορούς και χορεύεται κυρίως σε ζευγάρια 14/9/15
 Circuit Cross Fit Τρίτη και Πέμπτη 19.00-20.00 Σάλα  Κυκλική προπόνηση υψηλής έντασης, αερόβιας και αναερόβιας, σε ποικίλους συνδυασμούς, με μεγάλη αύξηση του μεταβολισμού, καύση λίπους και μυϊκή τόνωση. Η νέα και διαφορετική πρόκληση στην προπόνησή σας.Μάθε τα όρια σου και ξεπέρασε τα. 14/9/15
Dynamo Kettle bell Δευτέρα και Τετάρτη 18.00-19.00  Αιθ. 2  Το πλεονέκτημα της γυμναστικής με τα kettlebells είναι ότι προπονείσαι λειτουργικά. Αυτή η μέθοδος χωρίς διάλειμμα θα αυξήσει τις επιδόσεις και το μεταβολισμό σου και θα δεις το σώμα σου να γραμμώνει με γρήγορους ρυθμούς. 14/9/15
Dance-Cardio concept     Αιθ. 18  Βασικά βήματα και συνδιασμοί σε υπέροχες χορογραφίες που στόχο έχουν την αύξηση των καρδιακών παλμών του μεταβολισμού και χάσιμο λίπους. θα ανακοινωθεί
Γυμναστική με Ιμάντες Δευτέρα 19.00-20.00 και 20.00-20.30  Αιθ. 2  Ενναλακτική μέθοδος ενδυνάμωσης όλου του σώματος χρησιμοποιώντας ιμάντες  14/9/15
Γυμναστική με Ιμάντες Τρίτη 17.30-18.00 και 18.00-18.30  Αιθ. 2 Ενναλακτική μέθοδος ενδυνάμωσης όλου του σώματος χρησιμοποιώντας ιμάντες. Το πρόγραμμα γίνεται μάζί με τους/τις φοιτητές/τριες  21/9/15
Γυμναστική με Ιμάντες Τετάρτη 19.00-20.00 και 20.00-20.30  Αιθ. 2 Ενναλακτική μέθοδος ενδυνάμωσης όλου του σώματος χρησιμοποιώντας ιμάντες. Το πρόγραμμα γίνεται μάζί με τους/τις φοιτητές/τριες  14/9/15
Γυμναστική με Ιμάντες Πέμπτη 17.30-18.00 και 18.00-18.30  Αιθ. 2 Ενναλακτική μέθοδος ενδυνάμωσης όλου του σώματος χρησιμοποιώντας ιμάντες. Το πρόγραμμα γίνεται μάζί με τους/τις φοιτητές/τριες  14/9/15
Γυμναστική με Ιμάντες Παρασκευή 15.00-15.30 και 15.30-16.00  Αιθ. 2 Ενναλακτική μέθοδος ενδυνάμωσης όλου του σώματος χρησιμοποιώντας ιμάντες. Το πρόγραμμα γίνεται μάζί με τους/τις φοιτητές/τριες  14/9/15
Dance Aerobic

Δευτέρα

Πέμπτη

 15.00-16.00

17.00-18.00

Αιθ. 18  Το dance aerobic είναι ένα είδος προγράμματος εκγύμνασης, όπου ο ασκούμενος-η χορεύει, διασκεδάζει αλλά ταυτόχρονα γυμνάζεται αφού σκοπός του είναι η βελτίωση της φυσικής κατάστασης και η καύση λίπους  5/10/15
 Αυτοάμυνα  Τετάρτη  18.00-19.00  Αιθ. 45 Μαθήματα Αυτοάμυνας  7/10/15